FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Czy Lekarzobook.pl to Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej czy jedynie serwis internetowy kojarzący lekarzy oraz pacjentów w celu umówienia wizyty domowej?

Właścicielem serwisu oraz marki Lekarzobok.pl jest Doctors Next Door sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod numerem Z-195444-20171013. Firma jest prowadzona przez osoby związane z branżą medyczną.

W jakich miastach są dostępne usługi serwisu Lekarzobok.pl?

W Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz w przyległych miejscowościach. Rozszerzamy nasze usługi na inne aglomeracje w Polsce

W jakich godzinach działa serwis Lekarzobok.pl?

Serwis działa w godzinach 8-21 przez 7 dni w tygodniu i może być wezwany poprzez nasze aplikacje na smartfony.

Jaka jest cena wizyty domowej?

Koszt wizyty w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) to 185 zł, w sobotę, niedzielę i święta 245 zł.

Dlaczego nie mogę zapłacić za wizytę lekarską swoją kartą debetową lub kredytową?

Aby zapłacić kartą kredytową lub debetową pamiętaj o odblokowaniu transakcji internetowych na karcie w swoim banku oraz przydzieleniu odpowiednich limitów (ilościowych / kwotowych).

Najczęstszym powodem braku autoryzacji płatności jest uruchomiona blokada dla płatności internetowych na karcie (kredytowej lub debetowej). Taka blokada jest domyślnym ustawieniem każdej karty w dowolnym banku.

Czy dane mojej karty są bezpieczne?

Płatności kartowe są przyjmowane przez serwis Paylane. Paylane to krajowa instytucja płatnicza (status przyznany przez KNF) oraz agent rozliczeniowy podlegający nadzorowi sprawowanemu przez Prezesa NBP, który podchodzi do kwestii bezpieczeństwa bardzo poważnie. Regularne audyty potwierdzają zgodność ze standardami PCI DSS, a wszystkie dane dotyczące transakcji są szyfrowane i przesyłane z użyciem SSL. Paylane oferuje także 3-D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode) dla transakcji kartami oraz używamy wielu mechanizmów identyfikacji, w tym AVS czy GeoIP, CVV/CVC.

Czy lekarz wypisze receptę oraz zwolnienie z pracy?

Jeżeli istnieje taka konieczność, lekarz wypisze receptę na leki nierefundowane oraz w uzasadnionych przypadkach wystawi zwolnienie z pracy.

Czy lekarz wystawi skierowanie do specjalisty w ramach kontynuacji leczenia?

Nasi lekarze wskażą do jakiego specjalisty należy się udać, jeżeli zachodzi taka konieczność. Natomiast nie posiadamy umowy z NFZ, która uprawnia nas do wystawienia skierowania do specjalisty w ramach systemu ubezpieczeń społecznych.

Jakie dokumenty powinien mieć pacjent przygotowane na wizytę?

Nasi lekarze będę prosili o okazanie dowodu tożsamości, bardzo pomocna będzie dokumentacja medyczna – wypisy ze szpitala, wyniki badań oraz lista aktualnie stosowanych leków.

Jakie dokumenty pozostaną po wizycie domowej w domu pacjenta?

Lekarz jest zobowiązany do pozostawienia karty wizyty domowej opisującej objawy, rozpoznanie oraz proponowane leczenie. Druki dokumentu z logo Lekarzobok.pl, w formacie zalecanym przez Radę Programową, lekarz posiada przy sobie.

Jak i gdzie mogę zgłaszać uwagi dotyczące wizyty domowej?

Po każdej wizycie domowej pacjent jest proszony o ocenę poziomu satysfakcji z wizyty danego lekarza, która jest wykonywana w naszej aplikacji. Wszelkie uwagi oraz komentarze związane z działaniem serwisu oraz naszych lekarzy, prosimy zgłaszać do naszej Dyrektor Operacyjnej Agnieszki Kiczyńskiej na adres email : a.kiczynska@lekarzobok.pl

Jakich lekarzy specjalistów mogę się spodziewać?

Nasi lekarze to przede wszystkim lekarze rodzinni oraz pediatrzy. Do małych pacjentów, poniżej 6 roku życia zalecamy wezwanie pediatry.